29 Ocak 2015 Perşembe

Kristin Hannah'a Soru Sor!

Merhabaaa J
Öncelikle bu paylaşımımda kitap falan yorumlamadım zaten başlıktan da anlayacağınız gibi benim için çok mutluluk verici bir olayı yazacağım.
Şuana kadar Firefly Lane serisi ve Gece Yolu'nu okuyup kendisine hayran olduğum Kristin Hannah'a 2 gün önce soru sormuştum.Hatta Gece Yolu kitap yorumumun altında bundan biraz bahsetmiştim.İsteyen herkes soru sorabilir sonuçta.Fakat cevap vereceği hiç aklımın ucundan geçmemişti.

Merak ettiğim şeylerden biri favori yazarlarıydı.Aslında sevdiği bir sürü yazar varmış ama Stephen King'in kitaplarını ayrıca takip ettiğini ve favori yazarlar listesinin başında olduğunu söylüyor.İkinci sorum da kitaplarının adını ve konusunu belirlerken nelerden ilham aldığıydı.Altta da  kitap başlıklarını seçerken arkadaşları ve editöründen yardım aldığını yazmış.
Kısacası bugün benim için musmutlu bir gün oldu ve mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim.Şimdi de heyecanla "The Nightingale" kitabını bekliyoruum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder